OMG!

Discuss WoW, WAR, DDO, RFO and any others

Postby Murdos » 19 Jun 2006, 15:19

hmm, /charge orgrimmar, sounds risky.
Image
I don't play games. I just make signatures -.-

Murdos
Lupicinus Werewolf
Lupicinus Werewolf
 
Posts: 430
Joined: 24 Dec 2004, 18:03
Location: Brighton

Postby Jasamondo » 19 Jun 2006, 15:57

Go to nubbluff. No one cares about it.

Jasamondo
Spammer
Spammer
 
Posts: 1619
Joined: 23 Aug 2004, 13:51
Location: Kent, UK
GfWL/XBoxLive ID: WotDa

Postby Murdos » 19 Jun 2006, 19:01

Kk, 60 pwnage tbh. *shaman killer*
ps.

btw, shall i max out str + sta? or get agi? and should i scrap my stormshroud bits?
Image
I don't play games. I just make signatures -.-

Murdos
Lupicinus Werewolf
Lupicinus Werewolf
 
Posts: 430
Joined: 24 Dec 2004, 18:03
Location: Brighton

Postby Mammoth » 19 Jun 2006, 21:34

str = lotsa dps
agl = dps, crit chance, dodge chance, armour
sta = health

figure it out for yourself - my char has about 5 different kits lol, welcome to being a druid *sigh*
Image
The one and only Ninjacow!

Mammoth
Monkeh!
Monkeh!
 
Posts: 363
Joined: 31 Jul 2004, 21:06
Location: UK
Playstation Network ID: Mammoof

Postby Murdos » 20 Jun 2006, 14:57

Thats what puts me off druids. the infinite combinations of kit you need. Im trying to max stamina and strength atm.
Image
I don't play games. I just make signatures -.-

Murdos
Lupicinus Werewolf
Lupicinus Werewolf
 
Posts: 430
Joined: 24 Dec 2004, 18:03
Location: Brighton

Postby Jasamondo » 20 Jun 2006, 15:57

Warrior wannabe tbh.

Jasamondo
Spammer
Spammer
 
Posts: 1619
Joined: 23 Aug 2004, 13:51
Location: Kent, UK
GfWL/XBoxLive ID: WotDa

Postby Murdos » 20 Jun 2006, 15:58

Pfft, nice sig btw
Image
I don't play games. I just make signatures -.-

Murdos
Lupicinus Werewolf
Lupicinus Werewolf
 
Posts: 430
Joined: 24 Dec 2004, 18:03
Location: Brighton

Postby Jasamondo » 20 Jun 2006, 15:59

Oh yea, another 30 "winnah" points to me.

Jasamondo
Spammer
Spammer
 
Posts: 1619
Joined: 23 Aug 2004, 13:51
Location: Kent, UK
GfWL/XBoxLive ID: WotDa

Postby uMz » 21 Jun 2006, 10:45

Mammoth will correct me if im wrong..

Bear form u want agility and cat form you want strength? i think

uMz
Monkeh!
Monkeh!
 
Posts: 384
Joined: 24 Jul 2004, 09:35
Location: My house

Postby Jasamondo » 21 Jun 2006, 11:29

I would fo said the other way round tbh, agi for crit chance in cat and stength for bear?

Jasamondo
Spammer
Spammer
 
Posts: 1619
Joined: 23 Aug 2004, 13:51
Location: Kent, UK
GfWL/XBoxLive ID: WotDa

PreviousNext

Return to Massively Multiplayer Games

Who is online

Users browsing this forum: No registered users

cron